Tidig morgon

God morgon! Andra dagen i rad jag går upp kl. 07, det har inte hänt sedan jag var föräldraledig. Henke har skämt bort mig med att gå upp tidigt med Åke och jag som är så himla morgontrött har bara tackat och tagit emot. Idag ska jag följa med Åke till förisinskolningen. Känns lite nervöst, jag blir alltid nervös inför nya grejer, men det ska såklart bli kul att få se hur vår lilla unge ska spendera sina vardagar framöver. Nu har jag precis ätit upp den här gröten gjord av havregryn, rågflingor, chiafrön, vatten (såååklart), äppelbitar och kanel. Gott gott! Börjar bli dags att fixa iordning det sista och sedan dra iväg till föris.
 
Hoppas ni får en glad torsdag!
Vardagligt | |
#1 - - ISA:

det där ser himla gott ut! hoppas det går bra idag, är säkert lite tårar och ledset men de vänjer sig snabbt de små liven :) kram!

Svar: Det är verkligen himla gott, hett frukost-tips! Du har rätt, det gick bra.. så typiskt och onödigt att vara nervös innan, det löser sig ju alltid :)
soderomstan.blogg.se

#2 - - Sandra:

Så härligt att ha blivit bortskämd på det sättet :) Vilken fin gåva att ge någon annan.

Gröten lät för övrigt hur god som helst och nu skriker min mage efter en egen portion ;)

Upp