10 saker jag ska göra i sommar

 
Det blir en sommar i år också och jag har redan flera planer, 10 stycken närmare bestämt. Detta kommer jag göra under juni, juli och augusti:
 
♦ Se Håkan Hellström briljera på Ullevi 5/6
 
♦ Hänga i Göteborg och bo på hotell med Henke. Lyx!
 
♦ Jobba midsommarhelgen. Midsommar är inte längre lika med fest för mig så jag erbjöd mig att ta den jobbhelgen.
 
♦ Se Bruce Springsteen på Ullevi med Henke, mamma och pappa, Vidar och Cajsa.
 
♦ Klämma in några dagar i stugan i Mollösund
 
♦ Ta med Åke till Astrid Lindgrens värld. Han är helt besatt av Pippi , Annika och herr Nilsson och eftersom han är son till ett Astrid Lindgren-fan av rang så är det nog bara en tidsfråga innan han upptäcker de andra sagofigurerna.
 
♦ Mamma och jag ska ta tåget till Stockholm och hänga där över en dag. Ska framför allt leta klänning till sommarens bröllop, men jag hoppas att det inte det blir en hetsjakt. Vill ta det lugnt och hinna strosa runt i staden med min stockholmsvana mamma.
 
♦ Måla om altandörren och eventuellt några fönster, inte så roligt men det måste göras. Ska bli kul att välja färg i alla fall, jag tänker grönt.
 
♦ Gå på bröllop. Min kusin Ottilia och hennes Herman gifter sig och Henke och jag är ganska involverade i planeringen av bröllopet. Kommer bli magiskt!
 
♦ Fira att Henke och jag fyller 27 år i augusti. 27!?!?! Jag känner mig fortfarande som 24.
 
 
 
 
Listor | |
#1 - - ISA:

åh så avis att du ska få gå på bröllop, så fin grej <3

Upp