Jag har sytt en kudde

 
Rubriken är inte helt sann, jag fick nämligen mycket hjälp av min mamma när den här kudde syddes. Jag var aldrig särskilt bra i syslöjden i skolan och har väldigt dåligt självförtroende när det gäller all typ av sömnad. Skulle nog kunna bli skapligt duktig om jag bara vågade försöka fullt ut... I alla fall när det gäller att sy på symaskin. Att sy en kudde var inte så svårt och nästa gång behöver jag nog bara lite hjälp av mamma. Tyget fick jag av mina föräldrar i födelsedagspresent förra året, det kommer ifrån Jobs Handtryck. Kudden har jag i soffan i vardagsrummet och jag tycker den passar bra ihop med kudden från Linum. 
 
 
Pyssel, Söderhuset | |
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Fin :D

#2 - - Caroline:

Vilken trevlig och mysig blogg du har! :-)

#3 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Underbart mönster! :)

Upp