Sista vinterlördagen

 
Sista lördagen i februari och därmed sista lördagen den här vintern. För visst räknas mars som en vårmånad oavsett väder? Hur som helst har det varit en ganska tung vecka för mig, har varit så trött och humöret har inte alls varit på topp. Jag blir sån ibland och det finns ingen egentlig anledning till det, kan tänka mig att de flesta har såna dagar/veckor. Nu är det i alla fall helg och soligt ute och jag mår bättre. Henke har slutat tidigt två dagar i rad och i torsdags köpte vi hem lite nya växter och tulpaner. Jag har bara köpt enfärgade tulpaner hittills i år, men Henke tyckte vi skulle köpa ett knippe blandade färger och de är så fina. Passar fint i den den handblåsta vasen från Transjö hytta. Nu ser jag fram emot våren, Åkes 2-årsdag och påsken. Ska vara extra ledig i vår och när jag har jobbat nästa helg har jag fem lediga helger framför mig, känns så lyxigt. Det är ju viktigt att ha saker att se fram emot, särkilt när efter en vecka som denna.
 
Vardagligt | |
#1 - - Sara B - Gbg :

Skönt med 5 lediga helger i rad 😊 Hoppas på härligt vårväder för din skull!

Svar: Ja det skulle sitta fint med vårväder :) Hoppas på att snön smälter bort snart.
soderomstan.blogg.se

Upp