Nyårsfrisyren

Jag säger ganska ofta att jag inte borde ha långt hår för att jag är så dålig på att sätta upp det. Helst har jag det utsläppt, efter att ha plattat det så klart, och om jag måste sätta upp det blir det en enkel hästsvans eller kanske en vanlig släta. Jag antar att jag tycker att det är smidigast så, för när jag väl försöker mig på en "avancerad" frisyr tar det så lång tid. Men på nyårsafton la jag faktiskt ner lite extra tid på håret och det resulterade i en slavrig uppsättning med små flätor. Jag kan inte påstå att det blev likadant som pinterestbilden jag inspirerades av, men det hade jag nog inte väntat mig heller. Jag blev i alla fall ganska nöjd och kände mig lite finare än vanligt. Tror jag ska försöka mig på lite fler frisyrer i år, är till exempel sugen på att lära mig att fläta en fiskbensfläta.
 
 
Ytligt | |
Upp