Slut på jul

Jag har börjat plocka undan alla julsaker här hemma. Egentligen hade jag tänkt låta allt stå kvar till helgen, men så började jag slänga vissna några vissna julblommor, sedan fortsatte jag att plocka av bara farten och plötsligt hade jag samlat ihop alla julsaker på matsalsbordet. Kanske lika bra det. Tjugondag knut är på onsdag och då är ju julen slut. Det är alltid lite vemodigt när julen är över tycker jag, samtidigt som det är skönt med vardag igen. På tal om vardag så har Åke börjat på förskolan idag efter 20 dagars julledigt. Han kommer nog undra var alla tomtar tagit vägen när han kommer hem (efter halloween letade han efter pumpor). Den här julen var extra rolig eftersom Åke var mer med på allt som hände och jag kan tänka mig att det bli ännu roligare nästa jul. Tack för den här julen <3
 
 
Vardagligt | |
Upp