Födelsedag i lekparken

Idag är det 18 mars och därmed Åkes födelsedag, hans 2-årsdag. Henke och jag är lediga dagen till ära och har verkligen ansträngt oss för att göra dagen till den bästa för Åke. Vi har busat, blåst ballonger, tittat på Pippi, lekt i lekparken och ätit våffellunch. Nu sover den lilla-stora 2-åringen och jag passar på att ladda över bilder till datorn.
 
Vi tog med oss hink och spadar till lekparken. Han gillar verkligen att leka i sanden (vilken 2-åring gör inte det?) men än så länge har vi ingen sandlåda i trädgården så då gäller det att passa på när vi är i lekparken.
 
En annan favorit i lekparken är den här "karusellen". Jag har gått förbi den här lekparken i flera år och inte förstått vad den där runda grejen på ben är till för. Min kompis Marie visade hur den funkade förra veckan när hade "playdate". Barnen älskade att åka runt på den där, kan tänka mig att det är samma känsla som när en åker karusell, de skrek av skratt.
 
 Visst är det Åkes födelsedag vi firar idag, men samtidigt firar även Henke och jag två år som föräldrar. Två år!!!?! Hur fort går tiden? Tror inte jag är den första föräldern att undra det. Hur som helst är det mina bästa två år i livet.
 
 
Festligt | |
#1 - - Veronica Wallgren:

Ser verkligen ut som en härlig födelsedag! Stort grattis till Åke :)

Svar: Tack! :)
soderomstan.blogg.se

#2 - - Sara B:

Vilken härlig dag! :)

Svar: Ja det var det verkligen :)
soderomstan.blogg.se

Upp