Juldagen

Jag vet att julen inte känns jätteaktuell nu men jag kom på att jag bara visat upp häften av vårt julfirandet och det går ju inte! Vår tradition är att fira julafton med min familj och juldagen med Henkes familj. Vi tar en titt på hur vår juldag såg ut.
 
Vi åkte ut till svärföräldrarna vid lunchtiden. Det var så soligt och fint väder på juldagen, när jag tänker efter tror jag att det var den enda riktiga fina dagen under julhelgen.
 
Maten dukades fram. Klassisk kalkonmiddag, jättegott!
 
Å var så nöjd över sina fluga.
 
Nästan hela gänget utom minsta killarna och Henke som tar kortet.
 
Sedan åt hemmagjord glass och ostkaka, delade ut julklappar och spelade julklappsleken. Det gick bra för min lilla familj i juklappsleken, jag tror vi vann majoriteten av alla paket. Jag vann bland annat ett frågesportsspel om Melodifestivalen (mitt eget bidrag till julklappsleken hehe) som vi spelade. Resten av kvällen tog vi det lugnt innan vi åkte hem.
 
Det är nästan så jag längtar tillbaka till julen när jag tittar på bilderna. Men det är ju bara 11 månader kvar till nästa jul om vi ska räkna ner!
 
 
Festligt | |
Upp