Randiga möhippan

 

 
Okej, förmodligen den sista (egentligen inte den sista i kronologisk ordning och absolut inte den minsta) höjdpunkten från semestern - Saras möhippa! En av mina bästa vänner som jag känt i mer än 20 år. Hon och Micke gifte sig samma dag som min kusin, så jag kunde tråkigt nog inte vara med på bröllopet. Däremot var jag med på henne möhippa och det är jag så glad för (möhippan krockades dessvärre med min kusins möhippa, vad är oddsen för alla dessa krockar?). Vilken möhippa det blev, vi hade så roligt. Dagen gick i franskt tema eftersom Sara och Micke förlovat sig i Paris. Vi började med fransk frukost hemma hos mig, sedan försatte vi med höghöjdsbana, picknick, lekar och uppdrag, relax i bubbelpool, middag och en sedan en jäkla hemmafest hos mig. Har så mycket bilder och filmer från dagen och väljer att bjuda på de mer städade bilderna från frukosten hemma hos mig.
Verkligen en superrolig dag med ett roligt gäng ♥
 
 
Festligt | |
#1 - - lovisa:

åh va fina ni var! <3

Upp