Bröllopsplanering på bortaplan och bröllopsblommor på hemmaplan

 
 Mycket bröllop på bloggen, men är faktiskt något jag tänker lite extra på den här våren med tanke på sommarens bröllop som vi är bjudna på och involverade i. Idag är Henke och jag på väg mot en liten stad i östra småland där min kusin och hennes kille bor. Vi har nämligen fått ett specialuppdrag till bröllopet och det är lättare att träffas irl för att snacka ihop oss. När vi är borta och planerar bröllop hållerr min mosters blomsterbutik i en bröllopsmässa. De smygstartade redan igår och då var jag inne och kollade in alla klänningar, bordsdukningar och buketter. Knäppte två bilder på de brudbuketter jag fastnade lite extra för. Vet inte alls vad alla blommor heter men jag gillar när buketterna är lite mer vilda och yviga gärna med mycket färg, stilrena buketter av enbart rosor har aldrig varit min stil.
 
 Så här såg min egen bukett ut för tre år sedan.
 
Inspiration | |
Upp