Fredagsfrulle

Frukost här på bloggen, det var länge sen nu. I skrivande stund slevar jag i mig naturell yoghurt och dinkelmüsli. Kanske tar jag mig en ostmacka också, Henke har köpt hem så gott bröd. Och så dricker jag kaffe, alltid kaffe på morgonen. Alla andra kaffekoppar kan kvitta men mitt morgonkaffe måste jag ha. Annars händer det inte mycket den här veckan. Jag har min intensivaste jobbvecka på schemat (fem av sju nätter) och ska jobba helgen. Utöver jobb har vi fixat lite med pallkragarna, igår fick jag egen tid för shopping och på lördag blir det tårtkalas för min bror som fyllt år. Jag tycker det är skönt att inte ha för mycket planerat när jag har många nätter att jobba. Nästa vecka händer det mer, utbildning på jobbet, klipptid, Maria Andersson spelar i Jönköping och så Eurovision i Stockholm. Ser verkligen fram emot det!! Babbligt inlägg det här, men jag har inte så mycket mer att bjuda på just nu... Ska försöka vila när frukosten är uppäten, Åke är ju trots allt några timmar på förskolan för att jag ska kunna vila inför natten.
 
Hoppas ni får en trevlig helg!
Vardagligt | |
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Gott :)

Upp